2013. május 7., kedd

Bevezető:

Sokszor eltűnödtem már a sorsomon...

Egy filmben biztos én alakítanám a kis lúzert,akinek sosem sikerül semmi.Igen,ez vagyok én.Tudom,hogy vannak dolgok,amik sosem fognak változni,vannak álmok,amik sosem fognak valóra válni;de mindig az a személy voltam,aki mert nagyokat álmodni,és nem tántorították el a kudarcok.Épp ezért jutottam el oda,ahol most tartok.Ha valaki pár hónappal ezelőtt azt mondja nekem,hogy a híres Harry Styles barátnője leszek..hát jót nevettem volna.Ebben a történetben nincs hiány a szerelemből,veszekedésekből,izgalmakból és sok kalandból.Ha érdekel a történetem,amit a barátaimmal,és az 1D-vel éltem át,olvasd a blogomat,és ne hagyj ki egy részt sem!

Célom bebizonyítani,hogy tenni kell az álmok megvalósításáért,hiszen semmi sem lehetetlen.

4 megjegyzés:

  1. nagyon bejövős remélem hamar hozod az első fejezetet nagyon kíváncsi vagyok rá... :)

    VálaszTörlés
  2. köszönöm,és igen megpróbálom minnél hamarabb írni :)

    VálaszTörlés
  3. Nagyon jónak indul:) Engem megfogott, várom az első részt :)

    VálaszTörlés
  4. köszönöm!:)
    hamarosan hozom!

    VálaszTörlés