2013. július 23., kedd

3.díj

Köszönöm a 3.díjat Dorina Domján-nak.:)


Szabályok:  
-11 dolog rólam
-11 válasz  
-11 kérdés 
-11 blogernek tovább küldeni


11 dolog rólam:
1.Azon vagyok,hogy teljesítsem az álmaimat.
2.Két blogom van,de a másikon még csak az első rész van fent.
3.Bekönnyeztem a "Directionerek 30 év múlva" videón.
4.Szerintem teljesen más ember lennék,ha nem szeretném a One Directiont.
5.Mindig mindenki számíthat rám.
6.Idegenek előtt bátortalan vagyok,de otthon...
7.Utálom a nagyképű embereket.
8.Most éppen Taylor és Ed közös dala az Everything Has Changed jár a fejemben.
8.Irtó büszke vagyok magunkra,amiért megdöntöttük a YouTube rekordot a BSE-rel!<3
9.Bár sok mindenen keresztül mentem már,megtanultam,hogy soha nem szabad feladni!
10.Kedvenc idézetem:"Légy kedves az emberekkel!Bármilyen rosszak is veled,mutasd meg nekik,hogy te más vagy!"-Louis Tomlinson
11.Elounor Shipper vagyok.

11 válasz:

1. Van háziállatod?igen
2. Mennyi blogod van?2
3. Hány éves vagy?14
4. Van testvéred?igen,és IMÁDOM <3
5. Szereted a Vámpírnaplókat?nagyon.(y)
6. Directioner vagy?FOREVER!!<3
7. Melyik a kedvenc évszakod?nyár
8. Sok poszter van a faladon?fuu..tele van az egész.csak az a baj,hogy már nincs több hely rajta.:c
9. Van twittered? @Kathee0312
10. Melyik a kedvenc színed?pink,fekete
11. Sok blogot olvasol?nem..

11 kérdés:
1.Szereted a horrorfilmeket?
2.Van példaképed?
3.Milyen színű a szobád?
4.Álomvárosod?
5.Melyik sztárpasit választanád a férjednek?
6.Kedvenc sorozatod?
7.Van ask.fm-ed?
8.Melyik a kedvenc blogod?
9.Kedvenc állatod?
10.Szertinted melyik a jobb?Adni,vagy kapni?
11.Mi a véleményed a blogomról?

11 ember akinek tovább küldöm:
/többet nem tudok bocsi :c/



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése