2013. november 21., csütörtök

13.fejezet

-Hahó Katie,kellj fel!

Félkomásan kinyitottam a szemem.Hirtelen azt sem tudtam,hogy hol vagyok.

-Mivan?Ki vagy?

-Már meg sem ismersz édes?Pedig elég jól éreztük magunkat az éjjel!-mondta Harry,majd rám kacsintott.

-Hello Harry.Mi történt,hogy felkeltettél?

-Semmi,csak csináltam reggelit.

-Köszönöm,kedves vagy.-mondtam neki,majd megcsókoltam.

-Ezt megismételhetnénk!

-Majd máskor nagyfiú!Most éhes vagyok!

Nagy nehezen kikeltem az ágyból,majd elvonultam felöltözni.Hirtelen hangokat hallottam a fürdőszoba ajtó felől.Közelebb mentem,s észrevettem,hogy Harry leskelődik.

-Mit csinálsz te kis butus?

-Csak gyönyörködöm benned.Baj?

Nem mondtam semmit,inkább csak nevettem.Mire elkészültem Harry már meg is terített.Nagyon házias ez a fickó.Megettük a tojásrántottánkat,majd megbeszéltük,hogy ma elmegyünk körülnézni a városba.

-Sajnálom Katie,de most mennem kell.Próbánk van,Kérlek ne haragudj!

-Nem tudok rád haragudni Styles!-mondtam,adtam neki egy búcsúcsókot,majd elment.

Egyedül voltam a házban,ezért volt időm gondolkodni.Annyi minden történt velem ez a pár nap alatt.Ha belenézek a tükörbe már nem egy megtört,szomorú lány néz vissza rám.Megváltoztam.Úgy érzem még nem voltam boldogabb.Most minden jól alakul,ami az életemben elég nagy csodának számít.Úgy érzem,helyén van minden.Vannak barátaim,van egy srác,akiért érdemes élnem.Tökéletes.Csak a családom hiányzik.Egy hete nem láttam már őket,ami eléggé megvisel;és még hány napot ki kell bírnom nélkülük.Gondolkodásmenetemet megzavarta egy nagy kacaj,ami az ajtóból jött.Anna volt az,Zaynnel karöltve.

-Megjött a turbékoló pár?

-Te se szólj semmit Katieke.Na milyen volt az éjszakád Harryvel?Volt lepedő-akrobatika?

-Zayn Malik,maga a megtestesült humorkirály.

-Nyugi van,csak vicceltem.Én megyek is próbára.Sziasztok,szia Anna.

Elment Zayn is.Olyan jó látni,hogy most Annáéknál is minden rendben.Megkaptuk a pasikat,akikről évek óta csak álmodozunk.

-Na milyen volt Zaynnel?

-Minden fantasztikus.Úgy érzem,menthetetlenül szerelmes vagyok!Na és ti elvoltatok Harryvel?

-Mi sem unatkoztunk.-mondtam,majd elröhögtem magam.

-Van valami programotok mára?

-Úgy beszéltük meg Harryvel,hogy körülnézünk a városba a próbájuk után.Holnaptól úgy is kezdődnek a koncertjeik...utána pedig elutaznak.Nagyon hiányozni fog.Ti mit csináltok Zaynnel?

-Moziba akarunk menni.Tudsz valami jó filmet,amit most játszanak?

-Már megint?Tegnap is ott voltatok.Amúgy milyen filmet?Romantikusat?

-Zayn szerint a mozi az egyetlen olyan hely,ahol nincsenek lesifotósok.Fúj.Ez még viccnek is rossz.Úgy ismersz engem,mint aki romantikus filmeket néz?

-Egy randin valami romantikus filmet kéne nézni.De szólj ha tévedek.

-Inkább hagyjuk.Majd választ Zayn.

Eléggé fáradt voltam,ezért inkább lefeküdtem egy kicsit pihenni.Kimerített a tegnapi nap.Biztosan elaludtam,mert mikor magamhoz tértem már majdnem csak este volt.Ismerős hangokat hallottam a konyhából,ezért kimentem megnézni,hogy kik vannak itt.Harry volt az.Annával és Zaynnel ép rólam beszéltek.

-Jó téma vagyok?

-Oh szia Kat.Korábban vége lett a próbának,ezért gondoltam megleplek.Tessék,ezt neked hoztam.-mondta,majd a kezembe nyomott egy csokor virágot.

-Ez...annyira édes.Köszönöm!-mondtam,majd átöleltem.

Elkészülődtem,majd elindultunk várost nézni.Harry kocsijával mentünk,ami egy kicsit biztonságosabb volt,mint egy taxi.Mikor kiszálltunk,és többen meglátták Harryt..lerohantak minket.Pillanatok alatt a rajongók,és néhány paparazzi körbevett minket.Éreztem,hogy velünk lesznek tele az újságok holnap."Harry Stylesnak új barátnője van","Ismeretlen lánnyal randizik Harry Styles" már a szemem előtt lebegtek a címek.Közben a rajongók is tomboltak.

-Ki vagy te,és mit keresel a férjem mellet?

-Takarodj vissza oda,ahonnan jöttél!

-Nem illesz Hazzához,húzz a picsába.

Kezdtem megérteni,mit kell megélnie Eleanornak nap,mint nap.Nem is ismernek,de olyan szavakat vágnak hozzám,ami enyhén szólva..bántó.Gyors bementünk inkább egy étterembe.Oda nem engedték be sem a fanokat,sem a fotósokat.Harry látta rajtam,hogy valami nincs rendben,ezért rögtön kérdőre vont.

-Mi a baj Kat?Megbántottak?Sajnálom..mindig ez van.Ha megtetszik egy lány,mindig támadják.Én nem szeretném,hogy szomorú légy.Utálom,hogy mindig olyanokat bántanak meg,akiket szeretek.

-Ez nem a te hibád.Nem zavar..megszoktam.Régebben is sokan bántották meg.Ez a pár csúnya szó már nem hat meg.

Csak néztük egymást;láttam,hogy nagyon bántja a dolog.Éreztetni akartam vele,hogy nincs semmi baj,ezért megcsókoltam.Már későre járt,ezért hazamentünk.Az ajtóban még váltottunk pár szót.

-Ugye eljössz a holnapi koncertre?

-Szeretnéd,hogy ott legyek?

-Persze.Ki szeretném használni az időt,amit veled tölthetek.

-Ott leszek.Annát is vihetem?

-Persze.De szerintem Zayn meghívta őt.

-Akkor holnap.Aludj jó drága.

Elköszöntünk egymástól,majd lefeküdtem.Hamar el is aludtam.

-----------------------------------------------------------------------------------------------------

Harry és Kat:





4 megjegyzés: