2013. június 4., kedd

8.fejezet

Harry Styles volt az.Hús és vér.Most nem csak poszterként volt előttem.


-Öööö...hello..vagyis jónapot!Elnézést,csak nagy rajongód vagyok és....á hagyjuk.Nagyon leégettem magam?-éreztem,hogy az arcom már rákvörös,de muszáj volt beszélnem vele.


-Először is szia.Másodszor egyáltalán nem égetted le magad.Nagyon cuki vagy így elvörösödve.Szeretem az olyan kedves,aranyos lányokat mint te.Akkor nálad lehet szobát foglalni?


-Köszönöm a bókokat!Igen,nálam!Akkor hány napra kérsz,és milyen szobát?Van luxusos,és sima egyszerű szobánk is.


-A bandával itt lesz fellépésünk,kettő is,plusz lesz három nap szabadságunk,úgyhogy 6 nap/5 éj -re foglalnék.


-Akkor az öt szobás rész jó lesz nektek?-cukin mosolyogtam Harryre,de közben sikítozni tudtam volna örömömben.


Ma jöttünk,s rögtön itt száll meg a kedvenc bandánk?!Ez hihetetlen.De nem sikoltoztam,mert akkor idegesítőnek könyvelne el.


-Persze,hogy jó.Köszönöm,hogy ilyen rendes voltál,s nem kezdtél el sikoltozni.Már az agyamra ment a sok ordítozás,jól jön egy kis csönd.


-Hát meg tudlak érteni.Bár szívem szerint én is sikoltoztam volna,de nem akarok idegesítőnek tűnni.Amúgy a többieket hol hagytad?


-Végre egy normális lány.Hát ők szétszóródtak.-mondta nevetve.


-Ezt hogy érted?


-Louis Eleanorral,Liam Daniellel van.Niall és Zayn elmentek egy szupermarket-be kajáért,engem meg elküldtek szobát foglalni.Kedvesek nem?Bár most már örülök,hogy én jöttem.


-Miért?Mi jó egy szobafoglalásban?


-Például az,hogy egy ilyen kedves,csinos lányt ismerhettem meg.Mit szólnál hozzá,hogy ha amíg itt vagyunk,minden nap meglátogatnálak?


-Maradjunk annyiban,hogy nem ellenezném!-mondtam válaszul,majd elkezdtünk nevetni.


Olyan gyönyörű mosolya van.A képeken is az,de így élőbe.El lehetne olvadni tőle.A hangja tiszta kisfiús,olyan kedves.


-Na de ahogy látom megérkeztek Niallék,úgy hogy most mennem kell.Megmutatod a szobánkat.


-Oh persze.


Közben megérkezett Niall és Zayn is.Ők is bemutatkoztak.Nem tudom miért,de ezek a fiúk folyton csak bókoltak.Ha nem tudnám,hogy naponta lányok százaival teszik ugyan ezt,még azt hinném,hogy tetszem valamelyiknek.De ez még viccnek is lehetetlen.Még a liftben is folyton bókoltak,főleg Harry.Észrevettem,hogy mikor ránézek,mindig elmosolyodik,és elpirul.Nagyon édes volt.Odaértünk a szobájukhoz,körbevezettem őket,nagyon tetszett nekik.


-Köszi,te édes lány,hogy ennyire kedves voltál velünk.


-Ilyen vagyok Niall.Amiért ilyen jófej voltam,kérhetnék egy autógrammot?Vagy esetleg egy közös kép?-mikor ezt kimondtam úgy éreztem,hogy rögtön megnyílik a föld alattam,s elsüllyedek.

Pedig szerintem nem is volt annyira égő.Talán csak az,hogy ennyire bátran mertem hozzájuk szólni.Tudom,hogy most néhány dilisebb fajta Directioner felrúgna.


-Katiekécske,ez természetes.De csak amiért normális emberként kezelsz minket.


Nagyon jól estek,amit a fiúk mondtak.Megcsináltuk a közös képeket,sőt még autogrammot is kaptam.Zayn egy olyan autogrammot adott,hogy a képe is rajta van.Harry megígérte,hogy ha megérkeznek a többiek,akkor bemutat nekik is.Ez kedves gesztus tőle.


-Na de srácok,én most megyek.Nem akarom megvárakoztatni a többi vendéget.
Elindultam,majd eszembe jutott,hogy Annáéknak is meg kell ismerniük őket.

-Hé!Várjatok csak!Lehetne egy kérésem?Tudom,hogy már így is sokat kértem,de nem mutathatnálak be titeket a két legjobb barátnőmnek?Ők is nagyon imádnak titeket.


-Dehogynem!De ha lehet ma,mert holnap egész délelőtt próba,utána pedig koncert.


-Okés!Rendben!Nagyon szépen köszönöm!-vigyorogva elszökdécseltem tőlük.


Lehet kissé hibbantnak is néztek,de nem baj.Boldog vagyok,és elmondhatom,hogy egy igazán szerencsés lány vagyok.A liftben találkoztam Annával.Mikor megláttam az volt az első,hogy elkezdtem dicsekedni neki.


-Kapaszkodj meg Anna.Most olyat mondok amitől rosszul leszel.Az 1D tagok ebben a szállodában szállnak meg,és én mutattam meg nekik a szobájukat.Harryvel megígértettem,hogy bemutathatlak titeket is nekik.Na benne vagy?

-Lassíts,lassíts,lassíts!Ez most komoly?Ne viccelj már velem!-mondta Anna,majd elkezdett visítozni.

Én is visítoztam,remélem nem hallotta senki.

Megállt a lift,s ami elénk tárult,az tényleg nagy csoda volt.A maradék 1D tag,Louis és Liam állt előttünk.Asszem lesz még egy utunk felfele.


---------------------------------------------------------------------------------------------------------
                                                                    KÉPEK



Harry aláírása:

Niall aláírása:

Zayn képe+aláírása:



4 megjegyzés: