2013. június 7., péntek

9.fejezet

-Sziasztok!Katie vagyok!Bocs,hogy csak így letámadtalak titeket,de én mutattam meg Harrynek a szobátokat.Tudjátok,hogy merre van?


-Hello Katie!Jó lenne,ha nekünk is megmutatnád!


Lehet,kicsit rámenősnek tűntem,de próbáltam velük haverkodni.Csodálkoztam,hogy Eleanor és Danielle nem volt velük.


-Hogyhogy nem hoztátok a barátnőiteket?


-Daniellenek táncpróbája van.


-Eleanor meg tanulni akar.


-Értem.Bocsánat,hogy ilyen rámenős vagyok,csak szeretek összebarátkozni a vendégekkel.


-Semmi baj.Nagyon kedves tőled,hogy így közeledsz felénk.Jó látni,hogy van olyan személy is,aki ha meglát minket,nem kezd el sikoltozni.


Ez tipikus Liam válasz volt.Nagyon bölcs.Nagyon elegük lehet az ordibálásokból,ha mindegyikőjük örül annak,hogy én nem tettem azt.Annáról el is felejtkeztem.Bár szerintem ő is elfeledkezett magáról,mert csak bámulta a fiúkat.Elég vicces volt,ahogy tátott szájjal nézte őket.

-Amúgy ő Anna.


-Sziasztok!Anna vagyok!Bocsi,hogy nem mutatkoztam be,csak.....-motyogta Anna kicsit zavartan.


-Semmi baj.Én Louis vagyok,ő pedig Liam.De szerintem már ismersz minket.


-Hát igen.Lehet,hogy túl sok mindent is tudunk rólatok.


-A directionerek csak azt tudják rólunk,amit mi akarunk,hogy megtudják!



Ez egy kicsit túl okosan hangzott.Csodáltam is,hogy pont Louis Tomlinson,aki köztudottan örök gyerek,hogy mondhatott ilyen komoly dolgot.Közben fel is értünk a szobájukhoz.Bekopogtam,Niall nyitott ajtót.


-Harry gyere!Téged keresnek!


-Én nem Harryt keresem!Csak megmutattam Liamnek és Louisnak a szobájukat.Egyáltalán miből gondolod,hogy őt keresem?


-Csak abból,hogy nagyon izzott köztetek a levegő.


-Ne képzelj bele hülyeségeket a dolgokba.


-Ja bocs főnök.Ez csak egy sejtés volt.


-Ugye nem bántottalak meg Niall?Én nem akartam bunkó lenni.Sajnálom,csak kicsit fáradt vagyok.


-Nem tűntél bunkónak.Csak magabiztosnak.


-Az meg még inkább nem vagyok.


-Pedig lenne mire.Nem mutatod akkor be nekünk a barátnőd?Hol hagytad a másikat?Azt mondta Harry,hogy két barátnődet akarod bemutatni.


-Ő Anna.A liftben találkoztam vele.Sophie valószínűleg most is a vendégekkel van.Most már nekem is mennem kéne.Nem akarok balhét a főnökkel már az első napomon.Beszélgettek még,vagy te is jössz Anna?


-Tessék?Ja igen.Megyek én is!


-Ha gondoljátok,keressétek meg a másik barátnőtöket is,s majd ha lesz egy kis időtök,jöjjetek fel beszélgetni.


-Oké!És köszi a meghívást.


Elindultunk Annával a lifthez.Egész úton a fiúkról beszélgettünk.


-Annyira cukik,és kedvesek.


-Igen.Velem már akkor is nagyon közvetlenek voltak,mikor először találkoztam velük.Tök érdekes,hogy már elég régóta híresek,s még nincsenek elszállva maguktól,és nem is lesznek.Kevés az ilyen sztár.


-Hát igen.Ma bebizonyították,hogy kitűnő példaképek.Bár ezt eddig is tudtuk.


Közben megérkeztünk a recepcióhoz.Szegény Sophie egyedül volt ott,s egész hosszú sor állt ott.Mérges is volt ránk,hogy hol voltunk eddig.Beálltunk mi is segíteni neki.A többi pár munkaóra elég gyorsan,és unalmasan eltelt.Mikor lejárt a munkaidő,átvettük a hétköznapi ruhánkat,és elindultunk a mi szobánkba.Mi egyel feljebb vagyunk,mint az 1D.


-Miért hagytatok magamra olyan sokáig?


-Ha te azt tudnád Sophie.


-Na mivan?Lemaradtam valamiről?


-Háááááát.Elég sok mindenről.


-Na mondjátok már!


Sophienak is elmeséltük az 1D-s történetet.Alig hitt a fülének.Majdnem nekiállt sikoltozni,csak rászóltunk,hogy már sokan alszanak,nehogy felkeltsek őket.


-Amúgy nem azt mondta Niall,hogy menjünk fel hozzájuk?


-De.Felmenjünk?


.Katie te bátor vagy.Mersz velük beszélni?


-Miért ne mernék?Na öltözzünk fel,azt akkor meglátogatjuk őket.


Gyors felvettünk valami szexi ruhát,majd indultunk is a fiúkhoz.Kicsit izgatott voltam,hogy mit fognak reagálni,de hát egyszer élünk.Egész hamar odaértünk a fiúk szobája elé.Először kicsit ideges voltam,de erőt vettem magamon,és bekopogtam.Most Harry nyitott ajtót.Mikor meglátta,hogy én vagyok az,elvörösödött a feje.De nagyon cukin állt neki.


-Szia Harry.Bocs,ha zavarlak,de délután Niall azt mondta,hogy meglátogathatunk titeket.


-Nem zavarsz Katie.Sőt!Örülök,hogy eljöttetek.Bemutatod a többieket is?Vagyis először gyertek be.


Ahhoz képest,hogy még csak pár órája laktak itt,már óriási felfordulás volt.Nem lennék a takarítónő helyébe.


-Ő itt Anna,ő pedig Sophie.-rámutattam a lányokra,majd ők is bemutatkoztak.


-Lenne kedvetek eljönni velünk bulizni?-kérdezte Zayn.


-Miért is ne?


-Na srácok gyertek.Szereztem csajokat is a buliba!


-Te is jössz Katie?-Harry mosolyogva kérdezte tőlem.

-Persze.Semmi pénzért nem hagynám ki.


-Akkor jó.


Gyors felvették a cipőjüket,majd indultunk is.


-Tudtok valami jó szórakozóhelyet?Mert mi még nem voltunk körülnézni.


-Persze.Csak gyertek velünk.


A hátsó kijáraton hagytuk el a szállodát,mert a lesifotósok már most körbevették a szállodát.


-Nem unjátok még ezt a folytonos bújkálást  fotósok elöl?


-Tudtuk,hogy mivel jár az ismertség,de ezt választottuk.De amúgy nem rossz...annyira!


-Értem...amúgy nem kéne egy taxi vagy valami jármű?


-Dehogy.-mondta Louis,majd az utca másik felén lévő bárra mutatott.


-Nem is tudtam,hogy ilyen közel van!


-Na  most már tudjátok,hogy hova tudtok jönni bulizni.


Átmentünk az úton,majd bementünk a bárba.A belépőnket mi akartuk kifizetni,de a fiúk kijelentették,hogy a vendégeik vagyunk.Ezt nem elleneztük.Utólag tudtuk meg,hogy A VIP részlegre szól a jegyünk.Kértünk magunknak piát,majd leültünk.Ahogy nézelődtem szemet szúrt,hogy itt szinte csak gazdag emberek vannak.Bár mit is várunk a VIP részlegtől.Egy csaj rögtön odajött fotózkodni a fiúkkal.Nem is kell mondanom,milyen csúnyán nézett ránk.Zayn súgott valamit Annának,majd felálltak,és elmentem.Azt hittem,hogy már most mennek szobára,de csak Zayn felkérte Annát táncolni.Azért a kettő között van különbség.Annyira cukik voltak együtt.Reméltem,hogy összejönnek.Szép párt alkotnának.Liam elvonult Niallal és Sophieval sörözgetni,Louis pedig elment telefonálni Eleanorral.Ketten maradtunk Harryvel.Kicsit gyanús volt,hogy így egyszerre mindenki eltünt.Azt figyeltem,hogy nagyon néztek egymásra a fiúk,majd mikor Niall kacsintott,hirtelen mindenkinek dolga lett.Tök romantikus volt egyedül lenni Harryvel;még akkor is,ha tudtam,hogy sosem lesz köztünk semmi.

-Milyen itt lakni?-kezdeményezte a beszélgetést Harry.


-Még nem nagyon tudok mit mondani..csak ma jöttünk,de egész nap dolgoztam.De szerintem szeretni fogom.


-Szerintem is!Na és hogy állsz a pasikkal?Van barátod?


-Nincs.Szeretek független lenni.


-És nem is akarsz?


-Szerintem nem.Még nem.Elegem van ezekből a tini 'hú de szeretlek,öröké veled leszek!' tiniszerelmekből,aminek úgyis szakítás a vége.


-Arra nem gondoltál,hogy találsz valaki olyat,akivel nem fogsz szakítani?


-Még csak 18 vagyok.Nem gondolom,hogy ha lenne pasim,akkor örökre együtt lennénk.


-Elég komoly vagy a korodhoz képest.Szeretem az ilyen értelmes csajokat.


-Az jó.És te hogy állsz a csajokkal?Van barátnőd?


-Nincs.De az újságok szerint van asszem 3 is.


-Na milyen kapós vagy!De amúgy nem igazak a pletykák?Mert már rengetek sztárcsajjal összehoztak.Hogy lehet,hogy te mégsem jársz egyikőjükkel sem?


-Mert nekem nincs rájuk szükségem.Várok egy olyan lányra,aki nem azért szeret,mert a One Direction tagja vagyok.


-Sokan nem csak azért szeretnek.Én sem.Mondjuk nyílván az miatt ismertelen meg,de nem csak azért szeretlek.


-Ahaaa...szóval te szeretsz?


-Én is egy Directioner vagyok.Jó hogy szeretlek.De mindegyikőtöket szeretem.


-És kit a legjobban?


-Ilyet nem illik kérdezni.De amúgy nem fogom az orrodra kötni.


-Szerintem most nem kell illedelmeskednünk.Ez csak egy egyszerű kérdés.Egyszerű választ várok rá.Ha ezt megmondod,akkor én is mondok neked egy titkot.


-Ne akarj zsarolni.Nem vagyok olyan,aki könnyen megadja magát.


-Szóval szereted,ha valaki küzd érted?


-Ez most hogy jön ide?

-Ha ez előző kérdésemre nem válaszolsz,akkor erre válaszolj.Bejövök neked?


-Kikészítesz a kérdéseiddel,de ha ennyire tudni akarod,akkor..IGEN!Miért érdekel ennyire?


-Csak mert te egy kibaszott okos,és szép csaj vagy.Pont olyan vagy,amilyet keresek,hisz te mondtad,hogy nem azért szeretsz,mert a banda tagja vagyok.


-De csak ma ismertük meg egymást.Azt sem tudod,milyen vagyok.Miért vagy ennyire biztos magadban?


-Mert látszik rajtad,hogy milyen vagy.Nekem szükségem van rád.


-Te részeg vagy?

-Nem.Halál komolyan beszélek.


-Figyelj!Egyezünk meg annyiban,hogy legyünk barátok.Utána ki tudja,hogy hová fejlődik a kapcsolatunk.Bocsi,de amint mondtam,nem adom könnyen magam.Ez most is így van.Nem leszek a barátnőd pár óra ismertség után.


-Megértelek,és tisztellek,amiért nem vagy könnyen kapható.Azokat a lányokat amúgy sem szeretem.Akkor ugye barátok lehetünk?


-Mondtam,hogy igen.


-Mit szólnál holnap egy baráti fürdőzéshez a szálloda medencéjében.


-Benne vagyok.Mikor?


-A koncertünk után.Tudom,hogy hol laksz,úgyhogy majd bemegyek érted.


-Okés.


Tudom,hogy most sok Directioner letépné a fejem,ha tudná,hogy Harry Styles majdnem szerelmet vallott nekem,de én elutasítottam.Ez van.Tudni kell NEMet mondani.Visszajöttek a fiúk és Sophie,de Anna és Zayn eltűnt.Biztos valahol szórakoznak.Az est többi részében mindenki jól érezte magát,én táncoltam Niallel és Louissal is.Egy valaki szomorkodott csak.Harry.Annyira sajnáltam.Pocsék érzés volt tudni,hogy miattam ilyen szomorú,de meg kell értenie a dolgokat.Nem kisfiú már.Pár óra múlva visszaért Anna és Zayn is.Annán fordítva volt a ruha,ami azt jelenti,hogy levetkőzött.Mikor erre rájöttem,elröhögtem magam.A többiek kérdezték,hogy min nevetek,de nem mondtam el nekik.Anna vette a lapot,mert nagyon elpirult.Elég hamar összemelegedtek Zaynnel.Én már nagyon elálmosodtam,ezért szóltam a lányoknak,hogy én hazamegyek.Ők is,és a fiúk is jöttek.A szállodában elköszöntünk egymástól.Nem bírtam megállni,s félrehívtam Harryt.


-Hé Harry!Gyere ide egy kicsit..kérlek!


-Mondjad!


-Ugye nem haragszol?!Majd megszakad a szívem,mikor rádnézek,és látom,hogy szomorú vagy.Sajnálom,de meg kell értened,hogy én először meg szeretnélek ismerni.Jobban.


-Nem haragszom Kat!Elfogadom a döntésed,meg is értem.Már várom a holnapi fürdőzést.

-Én is.Hát akkor jóéjt.-elköszöntem Harrytől,és adtam neki egy puszit a pofijára.


Ő csak cukin mosolygott.Elutasítottam a közeledését,de úgy érzem,hamar feloldódom majd.


---------------------------------------------------------------------------------------------------------------
                                                             Képek

Katie és Niall:


Sophie és Harry:


Anna és Louis:





5 megjegyzés: