2013. június 3., hétfő

7.fejezet

-Ez annyira ijesztő!Olyan fura érzés van a gyomromban!


-Igen,szerintem is!


-Nyugi csajok ne parázzatok már ennyire.Ültetek már repülőn,nem?


-De,de ez akkor is más!


-Szerintem nem!


Nem értem mi volt nekik ebben olyan nagy szám.Ültek már repülőn,szóval tudniuk kéne,hogy milyen.

-Mikor érünk oda?


-Kb. 3 óra,de lehet kicsit több...vagy kevesebb.


-Remélem kevesebb!


Alig vártam már,hogy végre megérkezzünk.Út közben zenét hallgattam.Természetesen 1D-t.Olyan jó érzés,mikor a fülhallgató bent a fülemben.ordít a zene;ki tudom zárni a világot.Sokszor ez nagyon meg tud nyugtatni.Igaz a mondás:"Zene nélkül nincs élet!".

-Katie!Katie!Ébredj fel!Megékeztünk!


Úgy tűnik elaludhattam zenehallgatás közben.Hát előfordul az ilyen.Nagy boldogan leszálltunk a csajokkal a repülőről,megkaptuk a csomagjainkat,s indulhattunk is a szállásra.


-Vigyázz Anglia,jövünk!-ordítoztunk,amit persze a körölöttünk lévők nem érthettek.

Biztosan azt hitték,hogy csak hülye kis tini turisták vagyunk,akik nem tudják kordában tartani az érzéseit.Ez így is van.Csak annyi különbséggel,hogy nem turisták vagyunk,Itt fogunk lakni.


-Mikor jön már egy taxi?


-Ne legyél már ennyire türelmetlen!Mindjárt meg fog állni egy.Hidd el!Megjósolom!


-Oké Katie Boszi!Te már csak tudod!


Milyen igazam lett.Tényleg megállt egy taxi.Bár azért ahhoz nem kellett sok ész,hogy rájöjjek,hogy a rengeteg taxi közül egy meg fog állni.


-Hallod Kat...elmehetnél jósnak!


-Már gondolkodtam rajta!


Míg mi Sophieval hülyéskedtünk,addig Anna leadta a címet a taxisnak.Kíváncsi vagyok az új házunkra.Remélem szép lesz.Persze,hogy szép lesz,hiszen egy szálloda.


-Mit csinálunk,ha megérkeztünk?


-Lepakolunk,és megkeressük a munkaadónkat..gondolom.


-De hát az ő szállodájába fogunk lakni,szóval nem hiszem,hogy keresnünk kell.


-Majd meglátjuk. 


Kb. háromnegyed óra utazás után végre megérkeztünk a szállodánkba.Nagyon szép,4 csillagos épület volt.Már várom,hogy elkezdjem a munkám.A csajokkal mi leszünk a recepciósok.Nem nagy munka,de kezdésnek megfelel.Szerencsére a főnök magyar származású,ezért minket vett fel,nem az angol jelentkezőket.Egy kikötés volt:tudnunk kellett angolul legalább annyira,hogy a vendégeket el tudjuk igazítani.


-Legyetek üdvözölve lányok!Végre megérkeztetek!Na tetszik a hely?


-Jónapot!Igen,nagyon szép.


-Na akkor gyertek!Megmutatom a szobátokat,s utána kezdhettek is.


Követtük a Főnököt.A csomagokat sem nekünk kellett cipelni,hanem futárok hozták utánunk.Az 5.emeletre mentünk fel,majd a 369-es szobára mutatott.Szép szám.


-Na ez lenne a szobátok!-mondta,majd kinyitotta az ajtót.


Egy gyönyörű szoba tárult elénk.Pontosabba nem csak egy szoba.Három szobarésze volt,volt egy fürdő,egy konyha,egy nappali és egy WC.Nem is kell nekünk ennél több.


-Ez nagyon szép!Köszönjük!


-Szívesen!A munkaruhátokat az ágyon találjátok.Na most magatokra is hagylak titeket,fél óra múlva kezdtek,addigra készülődjetek el!


Az első dolgom az volt,hogy kiválasztottam magamnak egy szobát,bevittem a bőröndjeimet,majd dobtam egy hátast az ágyon.Nagyon kényelmes volt.Kár,hogy fél óra múlva már kezdünk is.Hétvégeken nem kell dolgoznunk,úgyhogy majd akkor elmegyünk várost nézni.Egy időre most be vannak táblázva a napjaim.


-Na csajok most már öltözni kéne,és menni kéne dolgozni!-mondta Anna,majd bevonult a szobájába,s elkezdett öltözni.


Sophie és én is bevonultunk a saját kis rezidenciánkba,mi is átöltöztünk.Egész hamar kész lettünk,s mentünk is dolgozni.A kollégák elég kedvesek voltak,köszöntöttek minket;egyedül csak egy csaj volt nagyon bunkó.Azt hiszem Bekah a neve;legalábbis a többiek azt mondták.Bekah..fura...valahogy a Rebekah jobban hangzik.


-Ti mégis minek jöttetek ki?Azért,hogy elvegyétek előlünk a munkát?Menjetek csak vissza oda,ahonnan jöttetek!


-Már megbocsáss Bekah,de te ne merészelj így beszélni velünk.Attól még,hogy nem innen származunk,szívünk joga eldönteni,hogy hova költözünk,úgy hogy csak ne oktass ki.


Bekácskah erre elpirult,majd lelépett.A többiek csak néztek.Hát jól kezdtük a napot.Már rögtön az első nap találtunk egy ellenséget.Fantasztikus!

Nekiálltunk a munkának.Most csak 3-man voltunk recepciósok,mert a többieknek más dolguk volt.Annának és Sophienak is el kellett mennie megmutatnia a vendégeknek a szobájukat.Egyedül maradtam.Remélem addig nem jönnek sokan,mert egyedül nem bírok rá annyi vendégre,ahány itt van.Egy darabig nem is voltak,mikor egy hangra lettem figyelmes.


-Elnézést!Foglalhatok egy szobát?


Mikor odafordultam a vendég felé,nagyon meglepődtem.
Egy barna göndör hajú,zöld szemű fickó nézett vissza rám.
Mikor felismertem,majdnem elájultam.



---------------------------------------------------------------------------------------------------------
                                                               KÉPEK

A lányok hotelja:


Katie szobája:


Anna szobája:



Sophie szobája:






3 megjegyzés: