2013. május 9., csütörtök

1.fejezet

"Kedves naplóm!

Nyár van.Forróság.Ma nagy nap van.Ma fogunk leérettségizni.El sem hiszem,hogy ennyi év után elérkezett ez a nap is.Egy fejezet most lezárul az életembe,de most egy új következik.Egy új,ami sokkal izgalmasabb lesz.Érzem.Bár bevallom,azért hiányozni fog a suli is.Persze,nem a tanulás miatt,hanem azok az emberek miatt,akik szerethetővé tették számomra ezt a helyet.Sosem fogom elfeledi őket.Főleg Annát,és Sophiát. Úgy érzem,ők örökké a barátaim maradnak.Természetesen az első szerelmet,a legnagyobb ellenséget,és a jópofa angoltanárt sem fogom elfelejteni.Hogyan is felejthetném el Mr.Fieldset,ha ő és Sophie hát..hogy is fogalmazzam..kapcsolatban állnak.Sophia azért is várja már,hogy leérettségizzünk,hiszen utána már felvállalhatják majd a kapcsolatukat.Kíváncsi leszek az emberek reakciójára.Szerintem ők is olyan fejet fognak vágni,mint amilyent mi Annával,mikor megtudtuk.De azt csinálnak amit akarnak,hiszen szabad emberek.De visszatérve rám,az életemre:egy igen komoly döntésre szántuk el magunkat a lányokkal.Ki fogunk költözni Angliába.Már kb. 12 éves korom óta erre készülök,szóval Anyuék is elfogadták a döntésemet,sőt amiben csak tudnak támogatnak és segítenek.Mindig is tudtam,hogy ők a világ legjobb szülei.2 hét múlva utazunk;már nagyon izgatottak vagyunk.Megbeszéltük,hogy az első utunk a lepakolás után egy 1D koncert lesz.Vérbeli Directionerek vagyunk,tehát ez természetes.De először is túl kell élnünk ezt a mai napot.Jó nagy banzáj lesz.Szerintem a nap végére úgy fogok kinézni,és érezni magam,mint egy zombi,de hát ez ezzel jár.7 órára van időpontunk a fodrászhoz,hiszen valami jó hajat kell csináltatnunk.A ruhám egy nagyon szép koktélruha,úgyhogy valami hozzá illő frizurát kell csináltatnom.Azt hiszem,hogy most nekiállok készülődni!"

Letettem a naplómat,majd indultam a konyhába reggelizni.Még csak 6 óra van,de már most hulla fáradtnak érzem magam.


-Szia Katie!Mit kérsz reggelire?Süssek egy tojást?


-Jó reggelt,Anyu!Igen,légyszíves,de tényleg csak egyet,mert több most nem fér belém.


-Mikor is mentek a fodrászhoz?


-7 órára kell mennünk!Addig el kell készülődnöm!Mondjuk már csak fel kell öltöznöm..


-Sminkelni nem akartál?


-Jajj tényleg!Kösz Anyu,hogy figyelmeztetsz!Látod,de hülye vagyok?!


-Dehogy vagy hülye!Csak ideges.


Elfogyasztottam a reggelimet,majd elmentem felöltözni.Ez a ruha csodás volt.Olyan,mint álmaim koktélruhája.Belenéztem a tükörbe,és szokás szerint egy megtört,gyenge lány nézett vissza rám,aki próbálta erősnek mutatni magát,amit a körülötte lévők el is hittek.Van pár borzalmas év,amit szerintem sohasem fogok elfelejteni,de ezt nem láthatják meg rajtam az emberek.Ők csak azt,a mindig mosolygós,boldog lányt láthatják,akinek mutatom magam."De jó színész lennék!" gondoltam magamban,majd elléptem a tükör elöl.Mire feleszméltem,már az óra mutatója a 7-et ütötte.Már a fodrásznál kéne lennünk,de Anna és Sophie még sehol.Mi van velük? 

Csöngettek,és gyors,futóra mentem kinyitni az ajtót.Na végre!Ők azok!


-Hol voltatok?Mi tartott eddig?El fogunk késni!


-Nyugi Kat,odaérünk!Tom elvisz minket a kocsijával.

Ne,csak azt ne!Tom Sophia bátyja,és úgy vezet,mint egy őrült.Talán azért,mert az is.


-Nem lehetne,hogy inkább busszal menjünk?Félre talán oda is érünk!


-Jajj már Katie,nem akartam őt megbántani!Olyan kedves ma velem.Még a reggelimet is megcsinálta!


-Uhh..akkor hogy lehet,hogy még élsz?-kérdezte Anna gúnyolódva.


Hát ezen én is gondolkoztam,de nem kérdeztem meg,mert nem akartam bunkó lenni,de Anna megtette helyettem is.Ezért is szeretem őt.

El kellett fogadnunk a tényt,hogy Tom visz el minket a fodrászhoz,hiszen már nem volt időnk variálni.Beszálltunk a kocsiba,ami tiszta kosz volt belülről.Mindenhol morzsák,és taknyos zsepik.Fúj!Remélem,több ilyen "élményben" nem lesz részem.Az rátett még egy lapáttal,hogy egész úton mulatós zenéket kellett hallgatnunk.Ha elhoztam volna az cédémet,biztosan csak 1D-t hallgattunk volna egész úton.Miközben gondolkodtam arra lettem figyelmes,hogy az autó lassított,majd megállt. Megérkeztünk. Lizzy nagyon ügyes fodrász,sőt nagyon kedves is,szóval biztosan meg leszünk vele elégedve.Bementünk,illedelmesen köszöntünk,majd Lizzy nekilátott a frizuráknak. Anna volt az első.Ő csak simán göndör hajat szeretett volna.Elég hamar kész is lett,jól állt neki.Utána következett Sophie.Ő is göndör hajat választott magának.Ez egy kicsit több időt igénybe vett,mert neki jobban be lett göndörítve.Miután az ő haja is kész lett,következtem én.Nekem egy egyszerűbb hajfajta tetszett,ezért olyat választottam.Most az egyszer meg voltam elégedve a külsőmmel.Kifizettük Lizzyt,majd indultunk is a suliba.Már fél 11 volt,és 11-re kell megérkeznünk,ezért sietnünk kellett.Ezt Tomnak is megmondtuk,ezért még a szokásosnál is gyorsabban nyomta a gázt.Ha nem lettem volna bekötve,szerintem kirepültem volna.Szerencsére visszafele már a rádiót hallgattuk.Innen tudtam meg,hogy Harry Styles és egy Sarah nevű modell megerősítették,hogy járnak.Hát ez fantasztikus.Nem értem miért pont őt választotta,hiszen ez a csaj elég botrányos előéletű.már sitten is volt.De hát ők tudják.Nagy fiú már Harry ahhoz,hogy eldöntse ki kell neki,Ha őt válassza akkor legyen.Örülök a boldogságának.Elég vicces,hogy Harry most csajozott be,Zayn pedig nemrég szakított Perrievel.Elég sokáig kibírták együtt.Legalább most már Anna bepróbálkozhat Zaynnél.

Már csak pár km választott el a sulitól,mikor hirtelen leállt az autó.Ijedten kérdeztem meg Tomot:

-Hé,Tom!Miért álltál meg?


-Hát Kat,nem szándékosan.És van egy rossz hírem!Az autó lerobbant!


Mi lesz most?Lekéssük a saját érettséginket?


------------------------------------------------------------------------------------------------------

                                               Képek

Katie haja:



Anna haja:



Sophie haja:









6 megjegyzés:

  1. URISTEEEEEN *-----------* ahw :3. nekem nagyon de nagyon tetszik ez a blog , be is fogom tenni könyvjelzőnek a telomon :) Nagyon siess az új résszel :♥

    VálaszTörlés
  2. Iszonyatosan jol irsz:) nagyon varom a kovetkezot!*-* grat^^

    VálaszTörlés
  3. nagyon szépen köszönöm :3
    igyekszem sietni a következő résszel is.:)
    tényleg köszi :$ <3

    VálaszTörlés
  4. huhh..ez nagyon tetszik:)ügyes vagy:D

    VálaszTörlés
  5. Hasonlit a PLLre reszben. Valld be h fan vagy! :D

    VálaszTörlés