2013. május 23., csütörtök

3.fejezet

Csak eszeveszettül sodródtunk az úton.Úgy éreztem,közel a vég.Pár másodperc alatt lepergett az eddigi életem.Túl sok mindent meg akartam volna még tenni ahhoz,hogy vége legyen mindennek.Anna szerencsére még az eszénél volt,s nem is tudom hogyan,de megállította a kocsit.Pár kisebb horzsolásunk lett,a lelki traumáról nem is beszélve.Elkezdtünk zokogni,majd átöleltük Annát,hiszen mégis csak neki köszönhetjük,hogy élünk.


-Csajok,hogy lehet hogy még élünk?

-Ha Anna nem lenne,akkor már mi sem élnénk!Köszönjük!-mondtam megnyugvó hangon.


-Az is az én hibám,hogy eleve ez megtörtént.Ti nem láttatok valamit,vagy valakit az út közepén?


-Mi?!Nem!Csak arra emlékszünk,hogy hirtelen félrerántottad a kormányt,és sodródtunk...


-Pedig valaki volt ott.


-Biztos csak egy nyúl,vagy egy őz!-szólt közbe Sophie majd témát váltottunk.


Ezek után egyikőnknek sem volt kedve bulizni,


-Hát lányok,nem tudom,ti hogy vagytok vele,de én konkrétan örülök,hogy élek,szóval semmi kedvem buliba menni!


-Igazad van Kat!Már én sem vagyok ráhangolódva.

-És én még be akartam rúgni...


-Hát Ann ez most kimarad!


-Melyikőtök vezet haza?Mert ezek után én biztos nem fogok egy darabig vezetni!



-Majd én vezetek!-mondtam,majd helyet cseréltem Annával.


Hamarosan hazaértünk,de megbeszéltük,hogy ezt a történetet senkinek sem mondjuk el.A ma este hármunk titka marad.Anyuék már aludtak,úgyhogy halkan osontunk be a lakásba.Megbeszéltük,hogy most minden nálam alszanak.Elég fárasztó napban volt részünk.Ma érettségiztünk,és majdnem meghaltunk.Túl sok izgalom egy napra.Átvettük a pizsijeinket,s megbeszéltük,hogy a mai nap fáradalmainak kipihenésének érdekében holnap elmegyünk vásárolni.Úgy is kell pár cucc Angliára.Bárcsak elérkezne már az a pillanat is,hogy utazunk.Annyira elkalandoztam,hogy mire észhez kaptam,már a csajok aludtak.Én is eléggé elálmosodtam.


*8 órával később*


-Hahó!Ébresztő!Vár minket a pláza!


Nincs is jobb dolog,mint Sophie kiabálására felkelni.Tényleg.


-Nyugi Soph!Csak egy kicsit had pihenjek még!


-Nem lányok,nincs üzlet!Most azonnal keljetek!


Inkább felkeltünk,mert nem akartunk vitatkozni Sophieval.Ő eléggé vásárlásmániás,úgyhogy nem éri meg vele veszekedni.Meg hát ennyi kikapcsolódás nekünk is jár.Megmosakodtunk,megfésülködtünk,felöltöztünk,egy kicsi sminket felkentünk magunkra,majd indultunk is.Csodálkoztam is,hogy milyen gyorsak voltunk.Egyikőnknek sem volt kedve vezetni,ezért inkább taxival mentünk.Bő fél óra alatt meg is érkeztünk.Először egy ruhaüzletbe mentünk be.Jól elszórakoztunk;mindenféle ruhát felpróbáltunk.Nekem a legjobban egy cuki kis pink koktélruha tetszett meg.Azonnal beleszerettem,ezért meg is vettem.A lányok szerint még jól is állt.Vettem még pár felsőt,két rövidnacit,két térdnacit és még egy angolos bikinit is.Anna nem nagyon akart költekezni,mert Angliára gyűjtött,így ő csak 1 trikót és egy rövidnacit vett.Sophien csodálkoztam,mert ő mindig rengeteget szokott vásárolni,de most beérte egy szoknyával és egy csőtoppal.Ez is ritka alkalom.Utána bementünk egy cipőboltba.Mindegyőnknek kellett venni egy magassarkút.Ez nálunk hagyomány.Ha együtt bemegyünk egy cipőboltba,akkor ezt muszáj vennünk.Nekünk ez a babonánk.Én egy nagyon szép fekete szegecses tűsarkút vettem,Sopie egy neonzöldet,és Anna egy leopárdmintásat.Elmentünk még egy ékszerboltba is,mert nekem nagyon megtetszett egy nyaklánc,mikor utoljára voltam itt.Bementem érdeklődni,de az eladó rossz hírt közölt velem.Már elfogyott.Kissé csalódott voltam,mivel azzal szerettem volna meglepni magam úgynevezett ballagási ajándékként.Hát ez nem jött össze.Nem újdonság,már megszoktam.Nekem sosem sikerül semmi.


-Ne búslakodj Kat,találsz ennél a nyakláncnál sokkal jobbat.


-Ez most úgy hangzott,mintha egy szakítás után próbálnál vigasztalni.-mondtam,majd elnevettem magam.


-Látod milyen bölcs vagyok?!


Annával olyan jól elszórakoztunk,hogy észre sem vettük,hogy eltűnt Sophie.




-----------------------------------------------------------------------------------------------------------

                                                          Képek



Katie vásárlás előtt:

Anna vásárlás előtt:

Sophie vásárlás előtt:


6 megjegyzés: